onsdag 18. april 2012

Andre dag i praksis

I dag har eg fått vert med og planta løk blomster i simethjerter. Og så fekke g låv og plynta hjerter lagt av trepinner og kranser som e lagt av tre pinner med løkblomser og greiner. Eg fekk og låv og laga en bukett.

Her er bilde av simenthjertene eg lagte:



































Matrialene eg brukte:
  • Simethjerter
  • Jord
  • en sort løk blomst. (vett ikke ke han hette)
  • Steiner
  • sølv hjerter

Her e det bilde va hjerta et pynta:




















Matrialene eg brukte:
  • Hjerta lagt av pinner
  • Gåsunger
  • Muscari armenliacum - Perleblomst (e ikke heilt sikker på om det e rett)
  • Bjørnagras
Her er bilde av kransen eg lagte:
































Matrialene eg brukte:
  • Krans lagt av pinner
  • Gåsunger
  • Muscari armenliacum - Perleblomst (e ikke heilt sikker på om det e rett)
  • Bjørnagras

Her er bilde av buketten eg lagte:




































Denne e tegna itte eg lagte buketten.


Matrialene eg brukte:
  • Gremini
  • bukett stativ
  • Gåsunger
  • Bjørnagras
  • Vase
Pris på bukett: 190,- u/vase - 290,- m/vase 

Kompetansemål:
  • Beregne forbruk av råvarer til dekorasjon, plantegrupper og bukett og kalkulere kostnadene
  • Dokumentere og vurdere egne produkt

0 kommentarer:

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*