mandag 19. desember 2011

Advents bukett og dekorasjon

Me sko laga bukett og dekorasjon så va innspiret av advent og det va kjempe kjekt.
Me måtte bruka en orkidee på kver ting me lagte men me fekk bestemma sjøl kor me ville plasera han.
Og når me hadde lagt bukett og dekorasjon så sko me pynta en orkideeplante.

Her e det et bilde dryss av di endelige produktene:


















Bukett:
Det som dominerer i bukett min er grønt og runde former.


Dekorasjon:
Det som dominerer i dekorasjonen er grønt og fargen lilla og runde former.

Orkidee:
Det som dominerer i orkideen er lilla farge og runde former.

Kompetansemål:
  • Planlegge, gjenomføre og vurdere eget arbeid.
  • Lage faglige produkt i ulke stiler, uttrykk og teknikker.
  • Lage produkt etter kundens ønske.

Egenvurdering:
Eg syns det gjekk ganske så greit og laga bukett te at det e min fyste vanlige bukett.  Det va ganske så kjekt og laga dekorasjon og pynta orkideeplanten og det va koseligt at det sko ver jule innspiret.
Eg synst ikke at det va noge eg konne gjort anderledes eg blei rett og slett veldig fornøyd me resultatene.

1 kommentarer:

Blomstertua sa...

Kjempefine arbeider du lagde:)

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*