søndag 18. desember 2011

Hodeplagg

13-14 oktober fekk me i oppgave og lage et hodeplagg men sko jobba sammen 2 og 2 sammen så då velgte eg og jobba me Janne og me valgte og laga en hatt. Men før me fekk låv og begynna så måtte me laga ide skisser me måtte mist laga 4 skisser av forslag på koss hatten sko se ut så då va det bare og setta i gang og tegna og finna ut kass matrialer me sko bruka.

Her skal dokk få se skissene me lagte:


Di botaniske matrialene e:
  • Eple
  • Slange gras
  • Kala
  • Physalis
  • Bjørnegras eller Stilgras

Matrialer som ikke e botaniske:
  • Strips
  • Ståltrød

Her e det bilde av det endelige resultatet: 



















Kompetansemål:
  • Eksperimentere med levende materaler og teknikker.
  • Lageog bruke arbeidstegninger og skisser.
  • Gjere greie for lokale og vitenskaplige navn på botaniske materialer.

Egenvudering:
Eg synst det va veldig kjekt og jobba me hodeplagg for me fekk virkeligt brukt kreativiteten vårs og fantasien så det va kanll kjekt. me hadde lyst og utfordra oss litt så darfor valgte me en litt vanskelig måte og jobba på men eg synst nå det jekk ganske så fint eg. Me måtte jo endra op litt undreveis men men eg konne ikke vert meir fornøyd me resulate. Det va veldig kjekt og ekprimentera me strips på den måten og. Me velgte jo og burka veldig rette linjer for me synst det blei veldig røft utrykk på hatten då.
Eg synst ikke det noge me konne gjort anerledes.

2 kommentarer:

Blomstertua sa...

Stilig og kreativt resultat dere fikk;)) Fine bilder

Sandra's blomster sa...

Takk :)

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*