søndag 18. desember 2011

Advents krans

Me sko laga advents kranser og det va veldig kjekt for eg kom veldig i julestemning :)
Her trengte me ikke laga skisser før me begynte. Det me måtte begynna me her va og klippa på gran me sko bruka på kransen for me sko laga kransen heilt fra begynnelsen av for då blir di finaste.


Her e det nogen bilde av arbeids prosessen:
















Kompetansemål:
  • Planlegge, gjenomføre og vurdere eget arbeid.
  • Lage faglige produkt i ulke stiler, uttrykk og teknikker.
  • Lage produkt etter kundens ønske

Her er bilde av resultate:
















Egenvurdering:
Eg synst det va veldig kjekt og pynta kransen eg synst ikke det va så veldig kjekt og binda gran rondt for det tog så lang tid men det må jo gjørs det og så eg gjore det nå varfal.
Eg blei veldig fornøyd me resultate når eg va ferdig.
Eg synst ikke det va noge eg konne gjort anderledes.

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*