mandag 19. desember 2011

2 uke i Praksis

Me sko ver i prakis i 2 uke. Men eg va så møye syk så eg fekk bare vert der 4 dage til sammen på 2 uker men eg fekk vert me og lakt noge. Di to fyste dagene sko eg laga grupper/sammenplantinger til en kunde som sko ha 20 heilt like sammenplantinger/grupper.

Her e det noge bilde av det utstyre og og koss resultate blei:

















Men det va ikke alt eg fekk laga eg fekk jo låv og laga noge te på di andre dagene eg va der.
Eg fekk jo veme og laga nogen andre sammenplantinger og så fekk eg verme og  laga mosekuler.

Her skal dokk få et bilde dryss av det di forsjelige tingene eg har lagt:



















Men når eg holdt på og laga mosekuler så klare eg og klyppa meg i fingen når eg sko klyppa opp ståltrød.



















Eg synst det va veldig kjekt i praksis det va bare så synd at eg va syk.
Men eg lærte nå noge for det om.

1 kommentarer:

Blomstertua sa...

Så fine arbeider du har laget. Klippet i fingeren din var ikke noe pent:)) Håper det er blitt bra nå;)

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*