mandag 12. september 2011

Andre Dag i praksis :D

På fredag den 09/09-11 va eg og i praksis.
Det fysta eg gjor når eg kom i butikken var og plokka rein noge blomster som vil sei at eg tok vekk det så va styggt. Og når eg var ferdig så vanna eg orkideane. Når det va ferdig så vaskte eg vasane som var skinte. Og når det va ferdig så fikk eg læra og snitta roser og det va ikke så veldig lett fant eg ut, men når eg hadde snitta alle rosene så måtte eg koka di får at di skal holda seg lengre. Og fordi som ikke vett ke koking av roser betyr så snitte du alle fyst så koke du opp ei gryda me vann og når det koke så pakke du inn rosene godt sånn at det bare stilken stikke ut får det e bare den du skal ha neri vatne og så skal du holde det roligt i 30 seksund og itte ei stond blir stilken brun og då holde rosene seg fine møye lengre enn til vanligt. Når eg hadde gjort det så var eg med og hang opp noge fine krokker som det går ann og ha telys oppi. eg glømte heilt og ta et bilde av di. resten av dagen var eg bare med på di vanlige tigene man gjør i en butikk. Men eg vil slenga me noge av bildene eg tog på tirsdag av butikken sånn at dokk kan få et innblikk i koss butikken ser ut.

















                                                            

2 kommentarer:

Blomstertua sa...

Mange fine planter, lærte du navn på noen?? Fine bilder du har:))

Sandra's blomster sa...

Eg lærte navn på blomster fyste dagen eg var i praksis di hadde di samme blomstene som di hadde fyste dagen på andre dagen og :)

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*