søndag 25. september 2011

Min Fyste borddekrasjon :D

På Torsdag lærte me og laga lange borddekrosjon.
Me hadde og 3 bestillinger på dekorasjonene me sko laga. Då me sko laga dekorasjonen måtte me heile tidå tenke på form, farge, volum, linjer og overflate det e uttroligt viktigt for å få en fin og hel dekorasjon.


Her e bilde av den lille butikken me all matrialene me hadde låv og bruka:




















Dominans i dekorasjonen min.
I min dekorasjon er det det grønne som dominerer veldig og det e jo litt synd.
Eg har valgt og gå for en litt mørk variant så darfor har eg brukt møye lilla og mørke blått og det har eg trekt ut i linjene og. men eg har lagt inn nogen lyse pungt for og firske opp lilla fargeb og blå fargen.
men det e heilt klart at det e det grønne som dominere veldig i min dekorasjon.

Di botaniske matrialene eg har bruk:
(blomster og grønt)
Bjørnegress
Limonium
Gladiolius
Galax blad
Dianthus Caryoplullus/ Nellik
Rosa/Roser
Lisianthus
Leatherleaf
Hydrangea/Hortensia

Di Uorganiske matialene eg brukte:
Oasis
Skål

Egenvurdering:
Eg blei veldig fornøyd me han når han blei ferdig. Men eg hadde et øyeblikk der eg sto veldig fast for eg hadde klart og laga han rund i steden for ovale men så fekk eg nogen tips av læraren så fekk eg det te til slutt. Eg synst alle fargane eg brukte passet veldig godt sammen. Men eg konne vert flinkere til og snitta litt lengre snitt og setta blomstene litt bedre for nogen av blomstene blei litt klemt og nogen satt ikke heilt fast. Men det va ikke bare lett for det va masse nytt og læra og eg va litt usikkert når eg begynte men nå læraren viste og sa koss me sko gjør og sånn så jekk det veldig funt synst eg :)


Kompetansemål:
Dokumentere og vurdere egne produkt.
Eksperimentere med velge materiale og teknikk til ønsket produkt og uttrykk i blomsterfaget


Bilde av resultate:


1 kommentarer:

Blomstertua sa...

Flott med fine bilder:)

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*