søndag 25. september 2011

Min andre borddekrasjon :)

På Fredag sko me laga laga en rund borddrkrasjon. 
Me hadde og 3 bestillinger på dekorasjonene me sko laga. Då me sko laga dekorasjonen måtte me heile tidå tenke på form, farge, volum, linjer og overflate det e uttroligt viktigt for å få en fin og hel dekorasjon.

Her er bilde av resultate mitt:


















Di botaiske matrialene eg brukte: 
(blomster og grønt)
Dianthus Caryoplullus/ Nellik
Hydrangea/Hortensia
Germini/Gerbera
Rosa/Roser
Limonium 
Salal blad
Galax blad
Malus/Eple
Pistachia

Di uorganiske matrialene eg brukte:
Oasis
Skål

Egenvurdering:
Eg blei veldig fornøyd men den her dekrasjonen og. Han blei sånn så han sko og alt :)

1 kommentarer:

Blomstertua sa...

Flott dekorasjon og fine bilder:))

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*