torsdag 8. september 2011

Fyste dag i praksis :D

Eg har stor kost meg på min fyste dag i praksis på tirsdag. Eg har fått vert me på og se koss en sorgkrans blir bygg opp og så har eg fått vert me og lagt en gruppe/sammenplantnig. Eg har og lært meg nogen blomster navn som eg vil dela me dokk i lag me bilde av blomsten. Eg og dela nogen bilde av koss kransen blei til og koss gruppå/sammenplantningen så eg lagte blei.

Her er nogen av blomstene eg har lært meg:


Orkideer
















Roser


















Alpefiol-Cyclame
















St. Paulia
















Her er Gruppen/Sammenplanting:

















Tingene som eg har brukt er:
Leca i bunnen av skålen
Mini Cyclamen
St. Paulia
Gasteria mix 9
Og så hadde eg ekstra jord oppi sånn at det sko stå støtt.


Her blir sorgekransen lagt:















































Kransen e ikke heilt ferdig fordi at man ikke kan setta på hortensia før den dagen kansen skal tas i bruk pga at då dør den i oasesen og så skal di jo ha på ei sløyfa der der står en siste hilsen og navnen på di som skal verme på kransen.

Eg håpe dokk syns det e liga spennende me blomster som eg syns det er :D

1 kommentarer:

Blomstertua sa...

Fint innlegg med mange fine bilder. Flott ar du har lært noen navn på blomster og planter. Fin krans:))

Sandra's blomster © 2008 Por *Templates para Você*